nytt år !

idag är det nyårsafton och ja har ångest över att ja inte bloggat jul bilderna än !!
jag är så sjukt dålig på att uppdatera här ! så jag har bestämt att min nyårs löfte är att jag ska blogga mer och ni som läser ( som inte e många ) ska få bilder !! jag ska även börja fota mer !!
så nu ska ja sätta på mig min nyinköpta kavaj och ett par jeans sen är ja klar för nyår !! dagen till ära har ja ett grymt fint halsband på mig !
hoppas alla får en underbar dag/natt !!
förmodligen så kommer hela internet vara rätt segt under 12 slaget ! så kommer inte kunna blogga då så ni får ett gott nytt år nu  !!
Puss å kram ! <3

Kommentarer
Postat av: Helene

haha det var många fina utropstecken ;)



puss på fina dig och din bästa blogg :D <3

2011-01-01 @ 21:18:14
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0