IDÈER .

jag har fult med blogg idéer men inte fan blir det någe av det ! skulle behöva en spark i backen om detta ska gå vägen tror jag .
Mitt tillvaro består av videos med Lykke Li och har just upp täckt att min skivspelare har gått sönder så jag har plåt min iPod och datan vilket suger tycker jag men det funkar ju ! har också kommit på att jag vill börja knåpa ihop egen musik , sen att jag längtar som bara den till sommaren , bruna ben , och festivalvimmel väldigt mycket !
sen är frågan hur många som egentligen klickar sig in här och läser de jag skriver .

Kommentarer
Postat av: Helene

JAAAAAG KLICKAR MIG IN HÄR VARJE DAG OCH KOOOOLLAR SÅ ALLT STÅR RÄTT TILL ! thihi puss fina <3

2011-04-24 @ 20:27:19
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0