Things will never be the same again .

Jag ber om ursekt för sämst uppdatering ! P&L var helt otroligt underbart bra ! tyvärr vart det inte mycket bilder , sista dagen vart det lite tokigt av slut men allt ordnade sig och ja måste säga att jag har världens bästa vänner ! jag in såg  hur viktiga dom är och hur otroligt mycket jag älskar dom NI ÄR BÄST !
det som har hänt sen sist är att jag har blivit lite brunare , jag har fått sommarens första och jag hoppas sista skrubbsår och jag har vart deppig och trött och jag har även sätt den sista Harry Potter filmen vilket känns väldigt underligt efter som jag är som uppväxt med Harry Potter och hela genget känns sorgligt men den var väldigt bra !
Och en sak till jag försvinner till Västkusten på söndag , men mobilen följer med men inget bloggande men de har det ju blivit väldigt dåligt av i vilket fal som helst .. det måste bli bättre .

Kommentarer
Postat av: Helene

älskar dig <3

2011-07-16 @ 21:21:00
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0