! :D

jag har dåligt samvete men vafan gör det ! jag är galet lycklig för snart befinner ja mig mitt i vimlet på ett enormt festivalområde med dom bästa vännerna man kan ha jag är lycklig !
de är på ett sådant ställe jag kan släppa allt och njuta av alla glada och fina människor och underbar musik det är det livet är till för att ha det galet bra och va LYCKLIG ! typ det finns en massa annat också men ..
jag skiter i att jag inte är perfekt för vem är det jo inte fan jag haha !
jag mår bra det är galet skönt
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helene

underbart att höra du, längtar feeeet mkt ! puss, längtar efter dig också ! :D <3 <3

2011-06-18 @ 22:45:44
URL: http://lakrisklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0