Do you remember

slut solt till Sveriges största härligaste festival och det kommer inte bara vara mycket folk utan även helt galet varmt ! nu är det endast två ynka dagar kvar .
kära mamma har fått nackspärr så har vart med henne .
midsommar aftonen var mycket trevlig med en överraskning som var fin men kunde nästan ana det .
jag lyssnar fantastiskt mycket på Ane Brun särskilt en låt .
jag längtar till den 19 augusti för då kommer en underbar film ut på bio.
jag saknar en person väldigt mycket .
jag är lycklig .
min Moster har skaffat lägenhet på Alekante så dit ska vi i vår eller höst tror jag.
jag längtar inte tills skolan börjar.
jag har sommar lov och jag älskar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0